Myymälä auki maanantaisin klo 9-17 & torstaisin klo 11-18 

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 29.4.2022 alkaen.

Verkkokauppa

Airok Sales Oy - Paljasjalkakenkäkauppa Baretoes
Kyminasemantie 1 G
45610 Koria

040 1533 907
info@baretoes.fi
baretoes.fi
3407386-5

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Paytrail näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Lasku ja osamaksu

OP-lasku ja Collector Lasku ja Osamaksu

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa. Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias. Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 5000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 36 kk. Laskuun lisätään 3,95 euron laskutusmaksu. Nimellinen vuosikorko on 26,4 %. Asiakas saa automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti.

Asiakas voi maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin solmimalla Collector Bankin kanssa tililuottoa koskevan sopimuksen.

Lisätietoja: www.collector.fi/

Painamalla Osta-painiketta hyväksyt Paljasjalkakenkäkauppa Baretoes -verkkokaupan yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Airok Sales Oy - Paljasjalkakenkäkauppa Baretoes
Kyminasemantie 1 G
45610 Koria

040 1533 907
info@baretoes.fi
baretoes.fi
3407386-5

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. Kuljetusyhtiöt kuljettavat paketteja ainoastaan arkipäivisin. Jos siis pakkaamme tilauksesi perjantaina tai viikonloppuna, se on vasta seuraavalla viikolla perillä.

Pakkaamme kaikki varastossa olevat tuotteet on 1-3 arkipäivän kuluessa, jonka jälkeen luovutamme ne kuljetusyhtiöille. Emme ota vastuuta kuljetusyhtiöiden toimitusajasta, kerromme ainoastaan niiden antaman toimitusaika arvion.

Tilattavat tuotteet pakkaamme heti, kun ne saapuvat meille. Tarkista tuotteen kunto saatuasi lähetyksen.

Pienet tuotteet toimitamme kirjeessä suoraan tilauksen yhteydessä annettuun osoitteeseen. Kengät ja useamman tuotteen tilaukset postitamme pakettina. 

Pidätämme oikeuden asiakkaan tilausten yhdistämiseen, jos asiakas tekee useita erillisiä tilauksia. Jos asiakas haluaa järjestää tilauksen toimituksen myöhemmäksi tai jos tilatut tuotteet tulee toimittaa eri aikaan, tulee asiakkaan olla yhteydessä asiakaspalveluumme etukäteen tai heti tilauksen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista. Olemme oikeutettu perumaan tehdyn tilauksen, ellemme pysty toimittamaan tuotetta varaston saldovirheen vuoksi, tuotteen toimittajan lähetys virheen vuoksi tai jos tuotteessa on jokin virhe jota ei ole huomattu varastoon lisätessä. Näissä tilanteissa tiedotamme asiakasta heti.

Palautusehdot


Palautusehdot

Tuotteilla on 14 vuorokauden kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus paketin/kirjeen vastaanottamisesta.  Palautus on ilmainen postin, matkahuollon ja postnordin toimitustavoilla tilatessa. Muilla toimitustavoilla asiakas maksaa palauttamisesta koituvat postituskulut. Hyvitämme tuotteiden hinnan 14 päivän sisällä siitä, kun palauttamasi tuotteet ovat saapuneet meille. Ennen palauttamista ota yhteys meihin sähköpostilla. Huom: Facebook ei ole paras tapa ottaa yhteyttä palautuksissa, vaihdoissa tai reklamaatioissa. Olethan ensisijaisesti yhteydessä sähköpostilla, kiitos.

Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen jonka laitat esim. muovipussiin siten, ettet liimaa suoraan kenkälaatikkoon teippejä / tarroja, etkä kirjoita kenkälaatikkoon mitään. Näin kenkälaatikot pysyvät siisteinä seuraavillekin asiakkaille. Ja laita mukaan palautuslomake tai vapaamuotoinen kirje, josta löytyy yhteystietosi, jotta osaamme kohdistaa palautuksen tai vaihdon toiseen tuotteseen. Säilytä saamasi palautuskuitti. Valitettavasti emme voi korvata matkahuollon tai postin hävittämiä paketteja, ellei lähettäjällä ole esittää kuittia palautuksesta. Rahat palautuvat sille maksuvälineelle, jolla tilaus on maksettu. Maksunvälittäjänä toimii Paytrail.

HUOM: Livenä paikan päältä ostetuissa tuotteissa ei sovelleta verkkokaupan ehtoja.

Tuotteet palautetaan osoitteeseen:

Airok Sales Oy

Kyminasemantie 1 G

45610 Koria

040 1533 907


Vaihto

Yli 60 euron hintaisen tuotteen vaihto on ilmainen kerran. Muuten, jos asiakas haluaa vaihtaa tuotteen toiseen, maksaa hän vaihdosta uudet toimituskulut 5,00 euroa/ 8,00 euroa.

Palautus on ilmainen postin, matkahuollon ja postnordin toimitustavoilla tilatessa. Muilla toimitustavoilla asiakas maksaa palauttamisesta koituvat postituskulut.

Jos palautat kertaalleen vaihdetun tuotteen, perimme siitä 10€ palautusmaksun. Tämä vähennetään automaattisesti palautettavasta summasta.

Nämä yllä olevat ehdot vaihtoon liittyen koskee ainoastaan verkkokaupasta tilattavia ja varastossa saatavilla olevia tuotteita. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen, joka pitää erikseen tilata valmistajalta, tällöin hintaan lisätään 10€ toimituskulut.

Noudatamme valmistajan tai maahantuojan määrittelemiä takuuehtoja.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on virheellinen, ole yhteydessä meihin ja korjaamme tilanteen. Tarkistathan tuotteen aina saatuasi lähetyksen.

Väärä osoite

Jos asiakas on täyttänyt tilatessa osoitetiedot tai puhelinnumeron väärin, eikä posti osaa jakaa tilausta oikeaan osoitteeseen, Airok Sales Oy ei ole korvausvelvollinen.

Viivästynyt toimitus

Jos tilauksesi on viivästynyt yli viikolla odotetusta toimitusajasta, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Teemme selvityspyynnön ja katoamisilmoituksen kuljetusyhtiölle.

VASTUUNRAJOITUS
Airok Sales Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) tai kuljetusyhtiön aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.


Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. 

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

HUOM! Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, joka palautuu meille ja josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, Airok Sales Oy on oikeutettu perimään paketin kulu- ja käsittelymaksut (20 euroa/tilaus) asiakkaalta. Tämä summa vähennetään asiakkaalle palautettavasta summasta automaattisesti. 

Tuotteen käyttöönotto

Palautusoikeus on voimassa vain, jos tuote on alkuperäistä vastaavassa kunnossa, käyttämätön ja tuotepakkaus on ehjä. Ulkona käytetyillä kengillä ei valitettavasti ole palautusoikeutta.

Virhe tuotteessa

Jos tuotteessa on mielestäsi valmistusvirhe, ota välittömästi aina ensimmäiseksi yhteyttä meihin. Tee yhteydenotto mieluiten sähköpostitse, jolloin voit mahdollisuuksien mukaan liittää viestiin myös kuvan / kuvia. Kuvissa olisi hyvä näkyä koko tuote/molemmat kengät, sekä mahdollinen valmistusvirhe. Liitä mukaan myös valokuva kuitista tai tilausvahvistus / tilausnumero. Voit myös tuoda tuotteen varastollemme. Muistathan tällöinkin valmistautua esittämään meille kuitin tai tilausvahvistuksen ostoksestasi.Olethan meihin yhteydessä heti huomatessasi virheen. Valitettavasti emme voi käsitellä reklamaatioita takautuvasti, sillä virheellisen tuotteen käytön jatkaminen voi johtaa alkuperäistä suurempiin vaurioihin. Jos ostamassasi tuotteessa on valmistusvirhe, pyritään vika ensisijaisesti korjaamaan tai korjauttamaan kohtuullisessa ajassa. Käsittelemme kaikki reklamaatiot yksilöllisesti. Toisinaan korjausajat saattavat viivästyä meistä riippumattomista syistä, esimerkiksi sellaisissa tapauksissa, joissa virheellinen tai rikkinäinen tuote lähetetään valmistajalle arvioitavaksi tai korjaukseen. 

Huomaathan, että tuotteiden rikkoutuminen ja kuluminen eivät automaattisesti tarkoita, että tuotteessa olisi valmistusvirhe. 

  • Valmistusvirheitä eivät ole esimerkiksi huolimattomasta käytöstä, kenkien hoitamattomuudesta tai vääränlaisesta käsittelystä / säilytyksestä johtuvat rikkoutumiset. 
  • Kulumista tarkastellaan aina tilannekohtaisesti, sillä kenkien kestoikään vaikuttavat muun muassa käyttäjän koko, askellus, käyttötilanteet, käytön määrä sekä olosuhteet, joissa kenkiä käytetään. Paljasjalkakenkien ohut pohja kuluu käytössä varsinkin kovalla alustalla. Hyvin aktiivinen käyttäjä voi saada kengät nopeastikin melko kuluneeksi pohjasta ja päällisestä, ja se luetaan luonnolliseksi kulumiseksi. Valmistusvirheet tulevat yleensä ilmi suhteellisen nopeasti. 
  • Kengännauhojen kulumista tai katkeamista ei pääsääntöisesti korvata. 
  • Pienet epätasaisuudet tai epäsymmetrisyydet eivät ole valmistusvirheitä. Kengät valmistetaan suurelta osin käsityönä, joten samassakin kenkäparissa voi olla pieniä eroavaisuuksia. 
  • Jos kengät tuntuvat epämukavilta ilman selkeästi havaittavaa syytä, ei kyseessä ole valmistusvirhe vaan ongelma johtuu yleensä väärästä koosta tai käyttäjälle sopimattomasta mallista.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti. Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit